måndag 5 januari 2009

Meningen...

...är väl egentligen att jag försöker vara positiv hela tiden. Att denna bloggen inte ska vara någon slags portal för en person som hela tiden tycker synd om sig själv, är ledsen, besviken och känner sig fruktansvärt vilsen. Men det är svårt att skriva dem stunderna som är bra. Då vill man bara njuta av stunden/dagen och inte alls ägna någon tid åt bloggen. Ibland är det dessutom bra så pass länge att man glömmer att denna sidan finns. Det känns tragiskt... Någon gång har jag väl skrivit om hur bra allt är, men det brukar komma i följe av ett inte så bra blogginlägg lite senare, tråkigt nog. Nu har jag iaf börjat skriva för att jag behövde ventilera. Inte bra saker -dåliga! Men jag tänker inte ta upp allt, allt det där tråkiga och allt det där som man känner är helt otroligt otroligt. Jag hade faktiskt inte direkt tänkt att skriva om någonting alls egentligen.
God Natt.

Inga kommentarer: