söndag 18 januari 2009

Cleaning up things...

Vissa dagar måste man städa upp och bort sådana saker som länge varit ivägen. Saker som länge varit ett problem eller vart ivägen för mitt välbefinnande. Ofta sopar man det bara under mattan, men man glömmer aldrig bort att det finns där. Denna gången hade jag tänkt att städa upp på riktigt. Men när man inte får någon respons så känns det som att det är skitsamma. Hade tänkt släppa tankarna lite och ta en simtur i simhallen. Hade helst velat ha lite sällskap men verkar som att alla är upptagna eller inte orkar. Vi får se sen framåt kvällen hur jag ska göra. Hade vart skönt att simma lite, bada bubbel och basta med hårinpackning. Ta hand om mig själv lite. Har bestämt mig för att gå ner och bli lika fit som jag var när jag tränade och hade rutor på magen. Det är ju bara dumt att inte göra det menar jag. Jag tror att jag skulle må mycket bättre utav det. Ang. att städa upp saker så försöker jag. Jag försöker verkligen, ska alla veta! Men det hjälper inte när man inte har någon som arbetar med en utan emot. Lovar hela tiden att inte göra det, men det brukar hålla en dag eller två, sen är det samma sak igen. Förstår inte allvaret alls i sina handlingar, och jag har ingen talan. Jag hörs inte, jag har heller ingen rätt att uttala mig, jag har alltid fel och jag får inte bestämma själv hur jag vill göra saker som jag gör. Då behöver jag ju inte ha någon fest alls om jag ändå inte får göra det på mitt sätt och bjuda dem jag vill. Det får fan vara något stopp någon gång!

Inga kommentarer: