tisdag 13 januari 2009

Tomorrow 25, but I already look like 52...

I min lugna ro satt jag och halvkollade på TV när jag precis märker att det är nån i fönstet. Fort gömmer jag mig bakom kudden och skriker efter Acke: "-Vad är det där? Vilka är det? Vad fan gör dem där?" Acke ger till svar: "-Jag vet i fan vilka det är? Det är väl några fyllon...Ska jag slå ner dem?" Sedan höjer han koppen mot dem och säger "Skål!". Jag ligger fortfarande gömd bakom kudden och frågar om dem är borta men märker ganska fort att det är dem inte. Det sticker i hela kroppen, jag blev helt stel! Sedan kommer det upp en skylt: "GRATTIS!". Vad är det nu frågan om? tänker jag. Sedan springer jag till dörren och ser då att det är min mamma, syster, lillebror och pappa som fått för sig att "ha lite roligt". Nu ser jag dubbelt så gammal ut än vad jag redan är!! Ja herregud. Undrar vad som kolla skall imorgon på den riktiga födelsedagen... Men det är ju faktiskt så att är man född med efternamnet Callenholm så är det bara leva med det...och ge igen! :)