tisdag 27 januari 2009

Liten som en myra.

Ännu inte frisk. Var på jobbet mellan sju och halv tio men sedan gick det inte längre. När jag kom hem somnade jag på en minut och sov en timme ungefär. Nu ligger jag på soffan och hostar och snörvlar. Livet känns allt bra tråkigt när man är sjuk. Man har inget att göra, man får inte gå till jobbet, man har en sambo som är ledig som man ändå inte kan njuta av att vara ledig med för man är så trött att man inte ens orkar prata. Hela kroppen gör ont och ipren hjälper inte. Man har ont på näsan för att man ha snytit sig så mycket. Ja herregud, vad sjuk jag är. Imorn måste jag jobba för då har vi planeringsdag. Lär ju inte bli så kul! Men jag får väl köpa med lite fika till oss kanske. Först och främst ska jag be Acke köpa nässpray till mig innan jag kvävs! Stackars mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men min favoritmyra.