fredag 7 november 2008

Ingen rubb-rik.

Första groggen för kvällen. Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra. Men just nu har jag sällskap av Liza. Hade glömt att vi faktiskt är brännmärkta med samma tatuering [Tre stjärnor, inte Tre Kronor]. Vad gör folk en sådan här fredagskväll? Jag vet inte för det känns som jag har hamnat utanför systemet. Skönt, men ikväll jobbigt. Eller så far jag till Lammhult på pubafton. Kan inte bestämma mig. Läget är under kontroll ändå för vad som än händer, eller inte händer så vet jag att det inte spelar någon större roll. Det är ju faktiskt Idol på tv-kanalen ikväll och man är ju ändå lite nyfiken på Lars framträdande. Och jag har kylen fylld till bredden med spä-e och skåpet fyllt med alkoholhaltiga drycker. Kan faktiskt bli en riktigt skön fredag även om jag inte går längre utanför dörren än för en cig. Men som sagt, det får spriten avgöra! :)