söndag 9 november 2008

Atjoo!

I can't stop wondering: If I get a cold, do you want to share it with me?

Jag har ont i hals, öra, näsa, huvud, nacke + febervärk i hela kroppen. Jag behöver sympati, en kopp té, sällskap, och halstabletter. Ipren hjälper inte. Jag är glad att jag valde att stanna hemma igår eftersom det bara flög på mig, på en sekund så var jag sjuk. Nu ligger jag här hemma och tycker synd om mig själv. Väntar på att telefonen ska ringa så att jag kanske kan få lite sällskap men verkar som att det inte blir så. Är jag inte bättre än såhär ikväll så blir jag nog hemma från jobbet imorn. För just nu orkar jag inte röra mig en cm. Otäck förkyldning jag har fått, den är så överdrivet jobbig! Usch.


För övrigt är det fars dag idag. För vissa är nog denna dagen en av dem värsta på året. [Puss]. Jag kommer nog inte kunna åka till min pappa idag :( för denna hemska förkyldningen! Åh!

Ska fortsätta kolla på rocktema på Idol nu. *snörvel*