fredag 14 november 2008

Friday, i'm not in love.

Nu är det helg igen. Jag är mitt i mellan att vara sjuk och att vara frisk. Jag är sällskapssjuk samtidigt som jag inte orkar. Det enda som känns säkert är att jag är arg på grannarna. Det går inte missa att det är helg på Skogsudden! Irriterande att ha teven på eftersom det hela tiden i bakgrunden dunkar något slags jävla diskoskitsdunk. Hur vore det om folk började lyssna på lite bra musik. Då hade jag nog kunnat vara lite gladare. En bra låt hade iaf kunnat spelas. Exempel på låt skulle kunna vara: Ak-Momo- Women to control eller också Oh No Ono- Keeping warm in cold country. Men nä-e då. Det ska spelas Mr Vain och annan skit som vanligt. Låtar är bra sålänge dem dunkar och vibrerar i mina väggar, sedan vad det är spelar ingen roll tydligen. Eller har folk så dålig smak EGENTLIGEN? Så, som vanligt. Vad ska jag göra? Stanna hemma och lyssna på skiten? Åka till Lammhult och äta enormt god pizza och träffa min sambo? Träffa Sofia och ta en öl med henne och några andra på Stenladan? Sitta hemma och kolla på idol? Titta på film med Elin och Micke? Gå till DeLuxe och dricka öl med mig själv och hoppas på att jag träffar någon jag känner? Nja, inget av alternativen är så där extra övervägande. Det är isf att stanna hemma eftersom jag inte är riktigt frisk ännu. Nu ringde mamma. Hon ville jag skulle följa med till Danmark imorn. Min syster är där med sin familj och så kunde vi också komma och bo i deras stuga. Jag vet inte. Hade kanske vart skönt att komma iväg...Tåls att fundera på. Nu måste jag ta hand om den där tråkiga tvätten igen...
Wiiiii!!