söndag 22 februari 2009

Välkomnar våren mer än gärna...


Mina nya underbar skor från Scorett står på skohyllan och bara väntar på att det ska bli vår. De är så snygga att jag dör. Jag har köpt ett par ljusa stuprörsjeans som också ska användas till dessa skor. Snyggt tror jag! Sedan har jag ett par nya skor med kilklack och snörning som jag heller aldrig använt, fast dem kan jag ju egentligen använda nu. Har även ett par ganska nya pumps med rundad tå på och rosett som bara har fått lämna lådan ett par gånger för att pryda mina fötter. Hur ska man någonsin kunna få nog av skor? Jag bara måste få strutta runt i ett par av dessa Manolo Blahnik's innan jag dör, speciellt de blå!

Måste tillägga att jag hittade dessa skönheterna på brandos.se för 1500:- nånting... Det var kärlek vid första ögonkastet!

Inga kommentarer: