lördag 2 maj 2009

Man måste ha lite roligt när man har tråkigt...



Idag har jag fortsatt att tapetsera rummet uppe med den släta glasfiberväven. Idag har jag till och med glasfiber i halsen. Detta ska sköljas ned med en iskall öl har jag bestämt. Det var inte så lätt att sätta upp den på väggen själv då den är 1meter bred, så jag bestämde mig för att ha lite kul under tiden jag gjorde detta arbete. Så jag gjorde mig en riktigt het playlist i Spotyfi och kopplade datorn till högtalarna uppe och öste på järnet. Ibland kände jag för att dansa, ibland för att sjunga. Grannarna som var nere på gatan undrade nog vad fan jag höll på med. Men det sket jag i, man måste ju få ha lite roligt när man har tråkigt..[?].


Ikväll ska jag följa med grannskapet till Lammhult och äta, och vilken tur, det är ju där min man jobbar... my hardworking, not-so-handy, man. Så då får jag träffa honom någon minut mer än beräknat. Kul, eller nåt! :) Jag vaknade med världens förkylning idag. Snälla någon, låt mig slippa! Jag hoppas på att öl och pizza botar sådant. [?].

Inga kommentarer: