fredag 31 oktober 2008

Imorgon är en annan dag...

Ja, det kan ju igentligen vara vilken dag som helst. Denna dagen som är idag är iaf nästan en vecka senare än förra helgens fest. Den var trevlig måste jag lägga till pga av mitt tidigare inlägg. Mitt Forever21-linne gick sönder [sura miner], Elvis aka bli pappa [glada miner], Erntsson var på festen [mycket trevligt] och ja, så åkte jag till stan. Missade lite sura miner tydligen men det var ju ingen förlust. Grethe och Tobias spelade skivor på Café Deluxe [väldigt duktiga] och det var allmänt kul!

Ikväll har jag kollat på Idol [hmm, jag vet det är fredag!]. Jag har längtat efter Anders Björn Rodin och gör ännu. Sängen är så stor när han är borta, fast både på ett tomt och skönt sätt. Nu kan jag ligga snett över hela ,istället för att ha en benig rumpa upptryckt nära inpå.

Måste också tillägga att i torsdags hade jag det jättemys med Grethe, bara att hänga med henne blir man glad av. Sen att vi hade jättegott kaffe, fika och tända ljus var ju ett plus i kanten, samtidigt som snöflingorna vällde ned utanför fönstret. Myyys!


För att inte glömma denna helgen också: JÄVLA FITT-GRANNAR!! Jag vill sova!

Snabbt inlägg, inga större tankar om livet och många tilläggningar. Vad kan du begära av en ensamvarg kl 23.27 en fredag?