fredag 6 mars 2009

Lever i en värld av inredning även på nätterna...

Jag har blivit beordrad att skriva ett nytt inlägg. Jag antar att det är för att det var ett tag sen nu. Men senaste tiden har jag mest spenderat med nyllet i kakel-golv-köks och badrumskataloger. Det finns ju en oändlighet av möjligheter med en rad olika priser också för den delen. Hur detta slutar och kommer se ut vet man aldrig. Jag tror aldrig jag kommer kunna bestämma mig för vad jag vill ha, och hur ska man kunna enas? Hur får folk ihop snygga inredningar tillsammans? Hade nog varit lättare om man var själv om saken. Jag har drömmar om att folk säger t.ex: "Det där kaklet kan du ju inte ha!!". Jag tror jag kommer bli galen innan detta är över! På måndag är det möte med banken, kontraktet på huset är redan påskrivet. På tisdag ska det besiktigas kl 8.30, men det kommer säkert att gå bra. Är det något fel på det och det inte är direkt allvarligt så får vi ju dra det på priset. Jag vill bara flytta nu...

Inga kommentarer: