söndag 15 mars 2009

Death Proof


Vaknade tidigt i morse och fick för mig att måla en tavla. Men så upptäckte jag att jag inte hade någon duk så jag grabbade tag i en blyertspenna och ett skissblock och började på. Här är resultatet, dock inte riktigt färdig ännu. Ska finslipas endel med svart penna. T.ex. så ska det svartas så att strålkastarna bara lyser rakt på henne. Men idag är jag yr, så yr att jag tror jag svimmar snart. Konstigt är det. Så nu får jag lägga tecknandet åt sidan ett slag. Meningen är iaf att jag ska måla upp denna på en tavla gjord av brädor. Tonerna ska gå i svart och grått (som vanligt).

Imorgon är det dags för halkbanan. Är lite halvt nervös inför det men tror det kommer sluta med ett jubel. Alla säger ju att det är så kul!

3 kommentarer:

Sofia sa...

Man kunde inte kommentera på de nyare inlägget så det får bli på detta. Roligt för er att allt gått bra. Jag kommer gärna på en fika.
Kram!

Anonym sa...

Men sofia! Har du hittat hit? Konstig du. Men du måste komma på fika din gamle gös! puss. Janet

Sofia sa...

Jag kommer, kommer =)