fredag 27 juni 2008

Love.


Såg Sex And The City igår på bio med Emelie och Carro. Många tårar men desto fler skratt...
På lägenhetsfronten börjar det se lite ljusare ut. Jag har möjlighet till att kanske få hyra Elin's lägenhet när hon far till Norge för att jobba som flygvärdinna. Den ligger på Pär Lagerkvist's väg på Norr och är en etta på ca 50kvm. Bra för mig!(?) Frågan återstår ju ändå: Gör jag verkligen rätt? Men kan något vara fel som känns så rätt? Jag vill ju samla ihop mina saker och sätta mig i soffan på kvällen, andas ut och kunna säga "Äntligen hemma!". Kan inte minnas när jag kände mig riktigt hemma...Jag kände ju inte så på blåbärsvägen för jag var aldrig riktigt hemma där. Brydde mig inte så mkt om den lägenheten. Hade fester varje helg, rökte inne och i veckorna var jag inte hemma i den. Nu kanske detta äntligen kan bli hemma! Men inget är säkert förrens man har allt på det torra, alla kakor i magen (inte burken) så att säga. :)
Jag har kommit in som reserv i Alvesta iaf, så chansen är stor att jag kommer in till hösten. Hoppas! Fast då hade jag helst velat bo i Alvesta också men det är ett senare problem.
Idag har jag också vart och köpt liggunderlag, sovsäck ska jag låna av Andreas. Pappa var också å lämnade mina flak och mitt vin så nu är jag redo! Tyvärr så har jag dock fått nackspärr(!!!) så jag kan inte röra mig så mkt men jag tänkte iaf ner på stan å dricka lite vin ikväll. Det blir lungt ändå för jag ska ju på bröllop imorn. Då ska jag vara så fin i klänningen och resten av min outfit! Wii!

I hear in my mind all of this voices. I hear in my mind all of this words. I hear in my mind all of this music. And it breaks my heart.



Inga kommentarer: