lördag 21 juni 2008

Lägenhet i Växjö efterlyses.


En enrummare räcker för mig som inte är allt för dyr nu när jag pluggar! Skriv gärna en kommentar om du har något att erbjuda mig, jag behöver en lägenhet redan ifrån idag!


Ja du, det är f-n inte lätt att hitta lägenhet i växjö. Gå in och kolla på boplats i växjö och sök på enrummare. Fick upp tre: två i Lammhult och en i Åryd. Ja för där vill man ju bo- inte!

Finns inte många tvåor heller om man inte vill bo på Nydala, men jag vill gärna inte få inbrott och bli våldtagen på vägen hem från krogen så jag tror jag hoppar det.

Vissa har ju tur och hittar en perfekt lägenhet mitt i centrum, alldeles för dyr för ensamma jag men om jag hade haft en prins så hade det kunnat vara vår drömlya. Hoppas att det är deras dröm och att dem trivs! (Puss på er! Saknar er massor!)


För övrigt så läser jag Naturkunskap nu, lite Engelska och kanske så börjar Fysiken imorn, har dock inte fått svar på det ännu. Imorn jobbar nog sista dagen innan sommaren på Vallen (dagis). Förra veckan hade vi midsommarfest som betydde avtackningar av både barn, föräldrar och personal. Det var sorgligt... Men jag hoppas jag får komma tillbaka efter sommaren om jag inte pluggar i Alvesta då!




I don't wanna be buried in a pet cemetary, I don't wanna live my life again....

1 kommentar:

Anonym sa...

Å. jag saknar dig också. Du kan få bo i garderoben... :)

Pusspuss