söndag 8 juni 2008

Let's blog about sommar.


Hej för första gången på länge! Åh det har hänt så mkt att jag inte har haft tid att skriva. Jag har flyttat från Skogsuddevägen till Skogsnäsvägen, bytt sambo från Acke till Linda. :) Har nog bott här en och en halv månad nu om inte mer... men känner nog att min gamla sambo passade mig bättre ändå. Haha. (Linda du har vart kanon!!) Jaja, fortsättning följer på den historien en annan dag.

Sweden Rock Festival är också avklarad. Ja nästan iaf, för jag fick åka hem på fredags natt pga antingen uttorkning eller matförgiftning, eller både och...hum. Dålig är jag fortfarande iaf.

Imorn ska jag iaf ut på sjön och burna loss över vågorna. Skönt skönt, och solbrändare ska jag bli också. Det här var inget sammanhängade, intressant inlägg precis men det matchar väl mig just nu: Osammanhängande och ointressant. (numer med glasögon).


Nu nu vill jag ha ett hem igen! Puss.


Inga kommentarer: