söndag 19 juli 2009

Fake or real?

Ibland är man bra naiv. Jag känner mig lurad, blottad och ledsen. Hur kan man under så lång tid bli så lurad? Tråkigt. Men nu behöver jag inte bekymra mig över att sakna mer. Nu ska jag avsky ett tag.

Idag har jag bjudit det fina folket från höglandet på söndagsmiddag. Det var gott att äta något annat än bara grillat... Men nu är det dags att läsa på lite på körkortet. På torsdag och fredag är det ju dags och det kan ju vara bra att var förberedd. Efter jag har pluggat en stund ska jag ut på promenad. Åh vad skönt det ska bli! Igår var jag faktiskt inne i stan en runda. Det var bara en kort runda men ändå. Det var nästan inget folk alls ute men jag tror det beror på Metallica mfl i Hultsfred. Träffade iaf Tony Eriksson och Victor ute och det var längesen. De lovade mig en tur i Camaron så det hoppas jag de håller! Grethe stod i dörren och Tobias i baren så de träffade jag knappt, men det var kul att se deras vackra ansikten igen! Stötte även på ett annat känt ansikte, men det är för mig inte känt längre. Men ändå skönt att få veta att man blivit lurad så lång tid, så man slipper bli det mer. Det är det jag alltid sagt, att man inte ska lita på någon. Gör aldrig det, för då blir man bara ledsen och sårad i slutändan.
Nogtjatat om det, nu är det dags att plugga.

Inga kommentarer: