lördag 13 juni 2009

Hur kan det spela någon roll? Framtiden är ändå utom räckhåll för oss.

Ja senast jag skrev var det groggdags. Och det är det idag igen. Jag har kärnat ur 1400g hallon idag och ska snart cykla till affären och köpa jordgubbar till Frozen strawberry daiquiris som jag ska göra. Ja ska det vara så ska det vara gott! Fingrogg är det bästa har jag kommit på. Innan ville jag inte dricka sprit för jag tröttnade på redbull vodka och sånt men sen jag hittat dessa recept så är det bara det som gäller!
Jag har i detta regnoväder tagit lärdom av Frida som skrev i sin blogg om ögonbrynens funktion. Det har jag inte tänkt på tidigare men det underlättar väldigt mycket att ha ögonbryn när det är en regning sommar. Stackars grannen rakt över som har rakat av sina och bara målat dit två streck. Hon lär svära varje gång hon går ut. Eller så har hon bara inte förstått funktionen med denna underbara hårväxt...
Just nu svär jag över min huvudvärk. Kanske inte borde spela så hög musik då. Men det kan man inte låta bli, det är det bästa! Nä, färdigvilat. Det som går igen kommer tillbaks, idag ska alla skulderna betalas.

Inga kommentarer: