söndag 14 juni 2009

Fy #2,

Jo, jag sov till klockan fyra. Det var det värstaste. Jag tror aldrig jag har legat så länge och sovit. Men det är ju huvudvärken som spökar. Den har inte släppt ännu.
Jaja, efter klockan fyra så gick jag till Ullis, vi åt pizza. Sedan åkte vi ut till hennes häst Currant (CurreBurre) där jag matade honom med grönt äppel. Utav detta äppel blev det härligt grönt slem som Curre slemmade runt med. Blärk. Sedan slickade han hela min hand ren så den sedan var väldigt slemmig o mysig. Men Curre är snäll så det gjorde inget. Sedan åkte vi hem till Ullis och åt glass. Men klockan blev så mycket så vi hann inte hitta på något. När jag hade varit vaken fyra timmar ville jag hitta på något men då var det bara dags att åka hem och duscha.
För övrigt saknar jag många av mina vänner i stan. Speciellt två. Men jag hoppas att de inte glömt bort mig...
Just nu vill jag bara att min kära sambo ska komma hem till mig. Det är ständigt ensamt utan honom...

Vilket hjärndött inlägg btw.