måndag 28 januari 2008

Mangoshot.


Ja, det är faktiskt bra för magen med proviva, speciellt mango är god!

Nu är min kära katt på djursjukhuset och har nog nu blivit lite mindre man är vad han tidigare var. Men jag vill bara ha tillbaka honom...hela lägenheten känns helt död på något vis när han inte är här, och jag känner mig obekväm, vet nästan inte hur jag ska vara. Han är ju alltid här, och vilket sällskap han är! Universums keligaste katt: Katten Jansson/Morris. Snart ska vi hämta honom...om 50 minuter för att vara exakt. Senare ikväll ska jag och Acke på kurs på körskolan så att jag får köra med honom sen. Det ska han få ångra när han märker vilken roadrage jag lider av. Haha! Studierna rullar på och jag är inne på vecka tre redan. Psykologin skulle jag kunna läsa hur länge som helst för den är så intressant. Kan knappt sluta läsa i boken när jag väl börjat. Hjärnan är faktiskt helt otrolig! Religionen.., inte så intressant... :I Jag bara längtar till att få läsa psykologi B senare! Nu måste jag betala min "Lipinjection Lipgloss" som jag har köpt på tradera. Kommer se ut som angelina jolie sen. Fast blond. (Just för tillfället mer gul än blond). Måste nog bleka en gång till idag...

Inga kommentarer: