tisdag 15 januari 2008

Just nu, Lammult/B(l)ähult.

Jag sitter i Lammhult och har arbetat men min skola. även om jag har fått mycket gjort sså känner jag att jag står still. Jag vill vidare till nästa uppgift..Psykologin är riktigt intressant och jag har fått grepp om det...Religionen däremot är midre attraktiv i mina studier. Fan! Om man får säga så, så säger jag det igen: Fan! Jag kommer aldrig att klara av religionen....Första arbetet är dubbelt så stort som psykologins och intresset dubbelt så litet!

Jag måste peta in att jag faktiskt drog ut en tand och lagade en annan. Jag klarade det. Och nu är min skräck lite lugnare...Alltså har jag självmant(utan att veta om det) börjat genomgå en behavioristisk terapi. Dvs att jag stegvis har börjat se min skräck i vitögat, klarat av det och skapat mig ett självförtroende. Även den kognitiva terapin har väl spelat in...jag har omvandlat minanegativa tankar till positiva....iaf till hälften och nästa gång kanske jag inte alls tycker det är jobbigt att gå till doktor tand.

Imorn ska jag fira min föllsedag med familjen....wiiii!
Just nu dricker jag vin och saknar grannen...

Inga kommentarer: