lördag 22 mars 2008

me.me.me.me.me

Jag! Ibland är jag en ganska bra flickvän faktiskt. Tyvärr så är jag sjuk idag så jag kunde inte ordna påskpresenten själv, utan grannen [underbara, underbara (uppblåsbara? nä!) grannen!] har hjälpt mig på traven. Jag ska försöka orka gå till Willys sen och slutföra min plan. Han blir nog nöjd, mitt fjun...
Förkyldningsinfluensan är den värsta någonsin som träffat mig! För det känns som den har träffat mig rakt i huvudet som ett pistolskott. Huvudet känns tre ggr större, jag har ont i hela kroppen, hostar snart lungorna ur mig! Tyck synd om mig då för fan!
"Ye' Ye' Yeah and it goes, this my cool...." Nynnar på låten som har hjärntvättat alla...Adam Jävla Bajskorv Tensta. Jag vill också bli rik så lätt! Vill inte längre vara en fattig student. Nä nu snurrar jag bort mig...

Igår var vi på påsk middag hos Ackes mamma! Hans far var också där och det gick bra. Kul att alla kunde komma, Jocke & Henke, Jag & Acke, Fredde & Maria m. barnen Agnes & Judith och så klart Aina & Sigge. Väldigt väldigt trevligt och mysigt! Hade inte kunnat spendera Långfredagen på ett bättre sätt tror jag inte. Och dessutom vann jag ju Stopp, inte så mkt i potten men iaf. Så nu är min lilla väska väldigt tung på mynt. :) Wiii.


me.me.me.me.me.me.

Inga kommentarer: