torsdag 6 mars 2008

Efter regn kommer solsken.

Idag är det så. Först regn, sen kom solen och det känns som vår. Härligt! Men är det samma sak med livet? Om regnet kommer först, blir det solsken sen? Bara kom att fundera på det tidigare idag. Och om det är solsken borde det ju komma regn, så det är lika bra att förbereda sig. Jag tror dock att vissa stormar aldrig riktigt passerar. Dem lämnar spår efter sig som hela tiden gör en påmind om det där gråa och dystra. Bara en tanke som sagt.

Jag är ganska trött idag. Har jobbat ganska mycket extra denna veckan. Och sedan på det så har jag jättemycket i skolan denna veckan. Det är så typiskt. Men det blir härliga pengar sen när dem väl trillar in.
För övrigt har jag fått hem mitt löshår så snart kanske jag blir långhårig. Fast jag tror jag ska sätta fast det med Clips så att jag kan ta av och på det när jag vill! Och snart kommer MCn, 19 mars för att vara exakt, så nu är det dags att köpa MC-kläderna klart. Har iaf ett par kawasaki-stövlar nu, så det är bara resten kvar! :)

Men nu måste jag ägna mig åt böckerna så jag kan få vara lite ledig i helgen iaf.
Och grattis till oss, nu är vi förlovade!

Inga kommentarer: