torsdag 6 december 2007

Klappar.


Nu är det över med julhandlen..iaf för min del. Jag har köpt hårda, mjuka, runda, fyrkantiga, platta, obefintliga klappar klädda i rött papper och glitter. Det är en konst att kunna slå in fina julklappar, och visst är det roligare att få något som någon har lagt ner tid och energi på. För det har jag gjort. Barnen får lite mera glitter än de vuxna men jag tror ändå att de vuxna uppskattar det minst lika mycket, om inte mer!! Jag tror jag har träffat rätt med alla klappar och jag tror inte att någon ska bli missnöjd. Hoppas jag. För ibland känner man att det man köpt kanske ändå inte riktigt känns helt hundra. Men det gör det nu...! Nu är det bara till att vänta, och vänta, och vänta tills tomten kommer...
Efter jul kommer det bli någon smärre resa...förmodligen till Köpenhamn eller något liknande. Ska bli SÅ skönt att komma iväg med älsklingen. Få känna oss igen! För just nu är det inte vi, och du är inte riktigt du heller. Tänker på dig, hjärtat, hela tiden!

Inga kommentarer: