måndag 26 november 2007

Kindergarden.

Okej. Mitt första riktiga inlägg... Imorn ska jag vikariera på dagiset igen, ibland de där spykräkigasnorslemmiga bacillerna. [i can't help wondering...kan man använda munskydd på dagis?] Barnen är det full fart på och frågan lyder; Orkar mina fötter, som är förstörda av höga klackar, hänga med i svängarna?
Tråkig period framför oss, jag och karln. My hardworking man, kommer jobba konstant nu fram till 22 december med sina laxar o sillar och skinkor o jansson. Och jag kommer vara hemma o sakna våra mysiga stunder, söka till skolan o ännu en gång sakna min man vid min sida [over and over again...]. Men jag kommer ju att besöka honom, sova på "not so fancy- hotelrooms", men igen, jag kommer ju ha det bästa sällskapet man kan ha. Annars nu så är det skolan som gäller. Väntar på mina gamla gymnasiebetyg som inte blev fulländade, så jag kan fylla ut dem med nya erfarenheter o lärdomar. Det ska bli riktigt skönt att börja läsa igen...looking forward to it. Även till den 22 december, då är min karl hemma i nästan två hela veckor. Kan det bli bättre?

Inga kommentarer: