torsdag 29 november 2007

Heart of stone.


Bra att inte ge upp! Allt är bra igen, jag kan andas ut. Nu kan jag låta det vara lite för nu vet jag vart han står. Så skönt! Det är riktigt skönt att uppskatta ensamheten ibland. Senaste tiden har jag verkligen avskytt den, men nu när jag vet att den inte är för evig så trivs jag med att veta att han finns där och att jag ändå kan vara själv utan att tveka. Hade jag vart karl så hade jag just nu suttit med handen på könet o kliat, haft fötterna på bordet o kollat på discovery. Men istället skriver jag här, men ska snart gå till sängen o läsa. Jag har inte haft ro för att läsa på ett år tror jag inte. Inte sen jag läste Zahiren och det är ju ett tag sen jag fick den i present...Gud vad tiden går fort förbi! Känns länge tills den 14 januari, min födelsedag, men även dagen då mina studier sättes i rullning.

Imorn ska jag jobba i köket på dagis. Laga lunch och sedan mellanmål, och så klart sköta disk osv också. Ganska skönt på ett sätt för då kanske jag inte blir så trött i huvudet av allt skrik o bråk o lek o stim. I helgen blir det lugnt. Ska vara hos min syster, hjälpa henne måla sin tvättstuga i källaren och lite sånt. Skönt.

Idag kom Liza förbi, vi åkte hem till henne o Jimmy. Hon var bara i stan för kvällen. Fan vad jag känner mig hel när hon är i min närhet. Världens bästa! Love you babe!
Godnatt.

Inga kommentarer: